سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال معرفی اتومبیل BMW 3 Series Touring در اسفندماه +تصاویر

پس از شایعات بسیاری که درباره اتومبیل چدید BMW شنیده می‌شد، این شرکت سرانجام نسخه کاور شده BMW 3 Series Touring را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ BMW 3 Series شاید مطرح‌ترین سری تولیدات این شرکت در جهان باشد. تولیدات این سری از سال 1975 آغاز شده و همواره با اقبال خوبی در فروش همراه بوده است. شاید از معروف‌ترین تولیدات این سری BMW 325, 318i,328i را بتوان نام برد.

اخیرا تصاویری از BMW3 Series Sports Wagon جدید، منتشر شده و همچنین شایعاتی شنیده می‌شود که این خودرو در نمایشگاه ژنو موتور شوء (نمایشگاه بین‌المللی خودرو که از 1905 هر ساله در ژنو سوئیس برگزار می‌شود) در اسفند ماه سال جاری معرفی می‌شود. این شایعات اکثرا از سایت Autocar منتشر می‌شود که نشان می‌دهد در (یا پیش از) نمایشگاه بهاره سوئیس اتفاقات خاصی خواهد افتاد.

اگر گزارش‌های شنیده شده به واقعیت تبدیل شود، به طور رسمی شاهد تولید اولین M3 Series مخصوص مسافرت‌های طولانی خواهیم بود. در گذشته BMW یک خودرو 3 Series با عملکرد بالا و واگن بزرگ بر روی مدل E46 خود ساخته بود، اما طرح مذکور یک نقطه ضعف داشت و آن اینکه، یک پروژه واحد بود. اگر شایعات درست باشد، این مدل جدید می‌تواند آغازی بر تولید این نوع خودرو در شرکت BMW باشد.

اما این شایعات از کجا می‌آیند؟ Autocar جزئیاتی از اخبار خود منتشر نمی‌کند و همیشه از عنوان "به گفته یکی از کارمندان شرکت" استفاده‌ می‌کند و حقیقی بودن اخبار اثبات نشده است. اما با این حال کارمندان این شرکت گزارش داده‌اند که در حال حاضر تمرکز BMW بر روی تولید این خودرو نیست. قطعا تا تایید اخبار حقیثی زمان زیادی باقیست؛ از طرف دیگر نیز رقبای آلمانی BMW در حال حاضر تولیدات با کیفیتی را در بخش خودروهای واگن دار ارائه می‌کنند. به عنوان مثال برای این دسته از اتومبیل‌ها می‌توان از Mercede-AMG C63 Estate و یا Audi RS4 Avanet نام برد. با وجود این رقبا مدیران شرکت BMW باید قطعا به‌دنبال اجرایی کردن تولید خودرو M3 Touring (Touring به معنای مخصوص مسافرت و مسافت‌های طولانی) باشند. با وجود تولید سدان جدید M3، باید انتظار سرمایه‌گزاری‌های مقدماتی بر روی مدل واگن‌دار M3 را داشته باشیم.

به طور خلاصه، BMW دلایل زیادی دارد تا در نهایت مدل M3 استیشن را بسازد ولی ابتدا باید مدل استاندارد M3 Touring را ببینیم. با تفاسیر یاد شده، به نظر می‌رسد این اتفاق در ماه مارچ سال میلادی آینده رخ خواهد داد. در ادامه تصاویر مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

احتمال معرفی اتومبیل BMW 3 Series Touring در ماه مارس میلادی +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.