سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نود و هشتمین جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

مخالفت 2 عضو شورای شهر برای انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران

با وجود مخالفت چندتن از اعضای شورای شهر برای انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران، اکثریت اعضاء با رأی‌گیری امروز موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران صبح امروز(سه‌شنبه) پیش از ورود شورا به بررسی دستور انتخاب 5 گزینه شهرداری با ورود به این دستور مخالفت کرد و خواستار به تأخیر افتادن انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران شد.

در ادامه جلسه، رئیس شورای شهر تهران به موافقان و مخالفان فرصت داد تا اظهارنظر کنند.

امانی در مخالفت با خواسته حق‌شناس خواستار ادامه فرآیند انتخاب 5 گزینه شد، اما مسجدجامعی در دفاع از حق‌شناس تأکید کرد: برای بررسی دقیق‌تر باید به ما فرصت داده شود.

میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران هم با تأکید بر اینکه نباید به جریان‌های مخرب فرصت تخریب بدهیم، گفت: نباید در انتخاب این 5 نفر تأخیر کنیم و همین امروز این 5 نفر باید معرفی شوند، اما مخالف دیگری که خواستار تأخیر در انتخاب این 5 نفر بود، حسن خلیل‌آبادی بود که گفت امروز آخر ماه صفر است و تصمیم‌گیری در این ایام درست نیست.

در نهایت با انجام رأی‌گیری به منظور تأخیر در انتخاب این 5 نفر اکثریت اعضاء با آن مخالفت کردند و در نهایت فرآیند رأی گیری برای معرفی این 5 نفر انجام شد. این رأی‌گیری که دقایقی به طول انجامید، اعتراض رئیس شورای شهر تهران را برانگیخت و وی خطاب به اعضاء گفت: اگر می‌خواهید تا یکشنبه وقت بدهم که رأی خود را بنویسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماعی ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.