سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پلیس راه اردبیل:

تصادف مرگبار در جاده مشگین شهر جان 2 سرنشین خودرو را گرفت

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف مرگبار در جاده مشکین شهر_اردبیل باعث آتش سوزی خودرو سمند و کشته شدن 2 سرنشین خودرو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید حجت فتاحی، فرمانده  پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف مرگبار یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه نیسان وانت در جاده مشکین شهر_اردبیل باعث آتش سوزی خودرو سمند و کشته شدن 2 سرنشین جلو این خودرو شد.

وی گفت: 3 سرنشین خودرو سمند که در صندلی عقب این خودرو بودند بعد از وقوع تصادف از ماشین خارج می شوند اما متاسفانه 2 سرنشین جلو خودرو سمند به علت آتش سوزی جان خود رو از دست می دهند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: این حادثه به علت انحراف با چپ خودرو نیسان وانت به وقوع پیوست که در ادامه این تصادف دو خوردو پژو 405 و پژو پارس با خودرو نیسان وانت برخورد می کنند که باعث جراحات جزئی  سرنشینان این دو خودرو می شود.

فتاحی به نکته قابل توجهی در این حادثه اشاره کرد و متذکر شد: اجساد سوخته سرنشینان خودرو سمند پس از رهاسازی به مدت نزدیک به سه ساعت در کنار جاده به حال خود رها شده بودند و انتقال این اجساد به دلایل نامعلوم از سوی سازمان های متولی انجام نگرفته بود که همین موضوع صحنه دلخراشی را برای مردم رقم زده بود.

گفتنی است علاوه بر این نکته؛ برخی از شاهدان این تصادف نیز از رفتار جمعیت حاضر در صحنه تصادف که به جای کمک برای خاموش کردن آتش، اقدام به فیلمبرداری از آتش سوزی خودرو و سرنشینان آن کرده بودند، ابراز انتقاد و انزجار شدید کردند و تاکید داشتند که اگر اکثریت حاضر در این صحنه بجای فیلمبرداری اقدام به خاموش کردن آتش می کردند این دو سرنشین در آتش نمی سوختند.

انتهای پیام/ح

تصادف مرگبار در جاده مشگین شهر

برچسب ها: تصادف ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.