سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی گفت وگوی خانواده در استان اردبیل آغاز شد

اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده با هدف گفتمان سازی در بین اعضای خانواده همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل امروز در کارگاه آموزشی طرح ملی گفت و گوی خانواده ارائه آموزش های لازم برای افزایش گفت وگو در بین خانواده ها را در کاهش اختلافات خانوادگی موثر دانست.

وی افزود: خانواده در دین اسلام به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی محسوب می شود و اگر روابط در این کانون بهتر باشد ، افراد سالم وارد جامعه خواهند شد.

مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: هر چه خانواده ها از آسیب های ارتباطی و اجتماعی مصون تر باشند ، به همان میزان جامعه نیز سالم و کم آسیب خواهد بود.

محمدلو بیان کرد: ناآگاهی والدین و نبود آموزش های لازم به زوجین در حین ازدواج باعث بروز مشکلاتی در پنج سال اول زندگی می شود که برگزاری کارگاه های اموزشی برای زوجین می تواند در کاهش این مشکلات تاثیرگذار باشد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد: هنر زن بودن و هنر مرد بودن در خانواده ها کمرنگ شده که با اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده ، امید می رود آگاهی های لازم به زن و مرد و فرزندان ارائه شود.

کارگاه  آموزشی گفت و گوی خانواده با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی ، مدیران فرهنگی ، مسوولان بهداشتی و دانشجویان در محل استانداری اردبیل به مدت دور روز برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری کارگاه  آموزشی گفت و گوی خانواده در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.