سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب در آذربایجان غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب در استان خبر داد.

دهقان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی  در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: جهت شناسایی و ساماندهی واحد‌های صنفی در استان ،آن واحد‌هایی که پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه را اخذ نکرده اند نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: واحد‌های صنفی  فاقد پروانه کسب در صورتی که نسبت به دریافت پروانه اقدام نکنند از فعالیت آن ها  جلوگیری بعمل خواهد آمد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان بیان کرد: در استان آذربایجان غربی تعداد ۲۲ مجتمع صنفی با اشتغالزایی مستقییم برای ۵۰۲۴ نفر و غیر مستقیم برای ۷۵۵۵ نفر در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: تعداد ۱۵ مجتمع صنفی در استان با اشتغالزایی مستقیم برای ۷۶۲۳ نفر و غیر مستقیم ۱۰۴۸۴ نفر در دست احداث است و طرح مطالعاتی ۱۶ مجتمع صنفی نیز در حال اقدام است.

دهقان گفت: ۱۸۱ مورد اشتغال در سامانه رصد اشتغال استان در مهر ماه سالجاری در حوزه اصناف ثبت گردیده است.

وی افزود: تعداد ۸۹۹۸ واحد انبار در سامانه جامعه مدیریت انبار‌ها به ثبت رسیده است که این تعداد انبار در حوزه‌های عمده فروشی اصناف، واحد‌های کشاورزی، معدنی، صنعتی، مراکز نگهداری، بهداشتی و درمانی، دامی، طیور و آبزی هستند.

انتهای پیام /ن

صنوف فاقد پروانه کسب ساماندهی می شوند

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.