سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور منابع آب مشگین شهر خبر داد؛

توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر گفت: یک دستگاه حفاری غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قیصر جیره، مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر افزود: گروه های گشت و بازرسی شهرستان مشگین شهر با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان یک دستگاه حفاری غیر مجاز را حین حفاری یک حلقه چاه نیمه عمیق لوله ای توقیف و جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی اضافه کرد: دستگاه حفاری توقیف شده از نوع تراکتوری است که در بخش قصابه از توابع شهرستان مشگین شهر جهت حفر چاه غیر مجاز بکارگیری شده بود که ضمن توقیف و جمع آوری اداوت، برابر تبصره 4 ماده واحده قانون تعیین و تکلیف چاه های فاقد پروانه به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال یافت و همچنین چاه در حال حفر نیز پر و مسدود گردید.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر با اشاره به دستگاه حفاری غیر مجاز گفت: دستگاه حفاری غیر مجاز برابر دستور مقام قضایی اسقاط و اضمحلال شد.

جیره اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و به دلیل فقدان پروانه حفر، پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی ادامه داد: دستگاه های حفاری چاه که فاقد مجوز صلاحیت حفاری و برگ تردد از شرکت آب منطقه ای هستند مجاز به حفر چاه و نقل و انتقال دستگاه حفاری نمی باشند و صاحبان این گونه دستگاه ها موظفند به شرکت های منطقه ای مراجعه و نسبت به دریافت مجوزهای مذکور اقدام نمایند.   

انتهای پیام/ح

شناسایی 37 حلقه چاه غیر مجاز در مشگین شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.