سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی 257 نفر پرسنل راهداری برای فصل زمستان در خراسان جنوبی

در طرح ویژه زمستانی امسال 257 نفراز پرسنل راهداری به صورت مستقیم مشارکت خواهند داشت.

شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در طرح ویژه زمستانی امسال تعداد 257 نفراز پرسنل راهداری شامل نیروهای کارگری،اپراتورماشین آلات ،نیروهای پشتیبانی و ستادی به صورت مستقیم مشارکت خواهند داشت.


وی افزود: این پرسنل بااستفاده از 245 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات موجود در راستای انجام وظایف سازمانی در سطح جاده های استان انجام وظیفه خواهند نمود.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:  ماشین آلاتی که برای فعالیت در طرح زمستانی امسال پیش بینی شده اند شامل 42 دستگاه انواع خودروهای سبک شامل انواع سواری و وانت، 75 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، انواع تریلی و کامیونت، 82 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل انواع لودر،گریدر،بولدوزر و بیل مکانیکی و 46 دستگاه تجهیزات ویژه راهداری زمستانی شامل دستگاههای شن و نمک پاش و تیغه های برفروب مکانیزه می باشد.


شهامت با بیان اینکه تعمیرات و راه اندازی ماشین آلاتی که به طور مستقیم در مواقع بحران و راهداری زمستانی مورد استفاده می باشند امری ضروری است ادامه داد: از ابتدای سال جاری با هزینه ای بالغ بر 16،633،000،000 ریال، 1960 رکورد تعمیراتی بر روی ماشین آلات انجام و در مجموع 29861 قطعه لوازم یدکی خریداری و تعویض شده که 16 مورد از تعمیرات انجام شده مربوط به تعمیرات اساسی موتور و گیربکس بوده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم ، حتما" قبل از شروع سفر وضعیت جاده ها را از سامانه تلفنی 141 جویا شوند و از سالم بودن وضعیت لاستیکها ،پر بودن باک بنزین ،همراه داشتن زنجیر چرخ ، صحت سیستم بخاری و برف پاک کن ها اطمینان حاصل نموده از مسافرت با خودروی معیوب اکیدا" اجتناب نمایند و در صورت امکان از سفرهای غیر ضرور در وضعیت های جوی نامساعد اجتناب نمایند و در طول مسیر با عوامل امدادی و گشت های راهداری همکاری لازم را داشته باشند وبه توصیه های آنها توجه نمایند.


وی گفت: در حال حاضر در خراسان جنوبی 20 باب راهدارخانه فعال می باشند و ذخایر شن و نمک در این راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده و با شروع طرح زمستانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این راهدار خانه ها استفرارمی یایند.
انتهای پیام/ک

آمادگی راهداری استان  برای آغاز طرح ویژه زمستانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.