سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی: نتایج قابل قبولی در المپیک جوانان آرژانتین کسب کردیم

سرپرست کاروان ایران گفت: ورزشکاری وجود ندارد که عملکردش در المپیک جوانان آرژانتین ضعیف باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین ۲۰۱۸، درباره‌ی این مسابقات و عملکرد کاروان کشورمان اظهار کرد: ما در این مسابقات ۲ بخش داشتیم. در بخش فنی نتایج فوق العاده‌ای توسط ورزشکاران به دست آمد و از این بابت رضایت کامل داریم.

او در ادامه گفت: در رشته‌هایی که مدال کسب کردیم عملکرد ورزشکارانمان خوب بود حتی در رشته‌هایی که مدال کسب نکردیم هم اکثر ورزشکارانمان به کسب مدال نزدیک بودند و در کل نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها داشتیم.

کاروان ایران، ورزشکار یا رشته‌ای نداشت که بخواهیم بگوییم عملکردش ضعیف بوده است و از لحاظ فنی همان طور که گفتم عملکرد خوبی در المپیک جوانان آرژانتین داشتیم.

در بخش رفتاری هم جلسات مختلفی با سرپرستان هر رشته برگزار کردیم و کارگاه‌های آموزشی مشترک با ورزشکاران و مربیانشان تشکیل دادیم. عملا ما در بخش رفتاری هم نمره خوبی در این مسابقات گرفتیم و الحمدالله چه در بخش رفتاری و چه در بحث موضوعات سرپرستی و فنی ما شرایط بسیار ایده عالی داشتیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین درباره‌ی آینده ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند بیان کرد: این ورزشکاران باید حفظ شوند و پیشنهادم این است که برای این بچه‌ها در این سن و سال هستند یک بودجه مشخصی تعیین شود و کمیته خاصی تشکیل شود که این ورزشکاران اگر نتوانستند در المپیک ۲۰۲۰ حاضر شوند در المپیک ۲۰۲۴ شرکت کنند.

رحیمی در پایان گفت: کیفیت خوبی را در ۴-۵ ورزشکار می‌بینم که بتوانند در بخش بزرگسالان هم مدال‌های خوبی را برای کشورمان به دست آورند.


بیشتر بخوانید: رحیمی: در ۲۱ رشته شرکت کننده داریم / رویکردمان بیشتر آموزشی و فرهنگی است

صالحی امیری: ایرانیان تماشاگر درخشش جوانان شان در بوینس آیرس بودند

پیام تبریک وزیر ورزش برای عنوان هفتمی کاروان ایران در المپیک جوانان


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان آرژانتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.