وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۸ جوانان، آرژانتین را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر ورزش برای عنوان هفتمی کاروان ایران در المپیک جوانانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین را تبریک گفت. متن پیام  مسعود سلطانی فر بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک جوانان حماسه خلق کردند،تا برگی زرین را برصفحه تاریخ ورزش ایران بیفزایند.

فرزندان غیور ایران با تلاشی بی نظیر و درخشان و با کسب افتخاراتی ارزشمند به عنوان ارزشمند هفتمی بازیهای المپیک جوانان دست یافتند و با جهشی بسیار قابل توجه و صعود ۱۷ پله ای نسبت به دوره گذشته ، شادی را بر دل میلیونها ایرانی میهمان و افقی روشن در برابر دیدگان جهان از آینده ورزش این سرزمین ترسیم کردند.

حال همگان می دانند در برابر خواست دختران و پسران ایران زمین ،هیچ سدی یارای مقاومت نیست و هر تنگنایی انها را مقاوم تر و مصمم تر در مسیر پیروزی قرارمی دهد.

اینجانب ضمن قدر شناسی از تمامی ملی پوشان ،کادر فنی ،مربیان و تمام کسانی که در اماده سازی کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ سهم داشته، از خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت تمام قهرمانان اين سرزمين راخواستارم


بیشتر بخوانید:

تاریخ سازی کاراته کا شیرازی در المپیک جوانان

ایران در جایگاه هفتم المپیک جوانان قرار گرقت

اسدبیگی از کسب مدال المپیک جوانان بازماند


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار