سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم شناسنامه‌دار کردن معادن استان بوشهر

استاندار بوشهر بر لزوم شناسنامه‌دار کردن معادن استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای معادن استان بوشهر با گرامیداشت ۱۳ آبان و با تقدیر از مردم استان بوشهر بخاطر مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: مردم استان در مراسم ۱۳ آبان در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان حضوری باشکوه داشتند و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

وی در ادامه به اهمیت معادن پرداخت و افزود: بدون تردید مواد معدنی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم استان بوشهر به ویژه در حوزه صادرات است و از همه توان و ظرفیت موجود برای حمایت از فعالان در بخش معدن و رفع مشکلات و معضلات این حوزه بهره می‌بریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با استفاده صحیح از معادن می‌توانیم ارزش افزوده را ارتقا دهیم و از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم در این عرصه نهایت توان خود را به کار گیرند.

گراوند با تاکید بر لزوم شناسنامه‌دار کردن معادن استان تصریح کرد: باید اطلاعات دقیق از معادن استان در زمینه حجم معدن، میزان ذخایر معدن، محل اجرا، میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم معدن و ... جمع‌آوری و منتشر شود تا همه بتوانند از این بانک اطلاعاتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه‌های مرتبط در گردآوری این بانک اطلاعاتی به منظور شناسنامه‌دار کردن معادن استان همکاری کنند تا در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

در این نشست، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/م

با استفاده صحیح از معادن می‌توانیم ارزش افزوده را ارتقا دهیم

 
 
برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.