سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رییس جمهور؛

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب و پروژه خط انتقال آب در کارون

فرماندار شهرستان کارون از بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز و خط انتقال آب از اسکله آبگیر فولاد به تصفیه خانه شهر کوت عبدالله در روزهای آتی با حضور معاون اول رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شهرستان کارون در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کارون که به ریاست وی و با حضور دیگر مسئولان شهرستانی ذیربط در محل این فرمانداری برگزار گردید، بیان داشت: روزهای آتی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به همت شرکت آب و فاضلاب اهواز و نیز پروژه خط انتقال آب از اسکله آبگیر فولاد به تصفیه خانه شهر کوت عبدالله با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

وی نسبت به ورود سامانه بارشی از فردا و احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد و تصریح کرد: بایستی دستگاه هایی اجرایی شهرستان تمهیدات و هماهنگی های لازم را جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی اتخاذ نمایند تا شهروندان به ویژه دانش آموزان در عبور و مرور دچار مشکل نشوند.

خنفری اذعان داشت: نباید زمان بارندگی معضلاتی همچون قطعی آب و برق داشته باشیم و موضوع لایروبی جوب ها بایستی قبل از وقوع بارندگی انجام گردد.

 

انتهای پیام/گ

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.