با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

کلنگ زنی و بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در بندرامام

3 طرح سرمایه گذاری در بندرامام خمینی(ره) با حضور وزیر را ه و شهرسازی کلنگ زنی شدند و به بهره برداری رسیدند.

کلنگ زنی و بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در بندرامام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، 3 طرح بزرگ سرمایه گذاری با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور امروز، سه شنبه 13 شهریور به صورت نمادین در اداره بنادر و دریانوردی بندرامام خمینی (ره) کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

احداث سیلوی غلات شرکت پارسیان ریل شرق با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال و ظرفیت 50 هزار تن یکی از پروژه های مورد بهره برداری سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به بندرماهشهر بود، این پروژه که در مدت 24 ماه و با هدف ذخیره غلات و حمل ریلی به روش مکانیزه احداث شده است برای 70 نفر شغل ایجاد کرده است و موجب افزایش سهم ریلی و سرعت خدمات رسانی به مشتریان خواهد شد.

احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین شرکت خط نقره ای قشم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و ظرفیت 20 هزار مترمکعب از دیگر پروژه هایی است که به دست وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

این پروژه که مصوبه طرح جامع توسعه بندری امام خمینی (ره) است در مدت 5 سال با هدف افزایش حجم و توان صادرات و واردات و ترانزیت فرآورده های نفتی سنگین احداث شد که برای 80 نفر اشتغالزایی به همراه داشت و موجب کاهش زمان و نیز تسهیل عملیات تخلیه و بارگیری و کاهش هزینه تمام شده محصولات به منظور صادرات و واردات می شود.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی، کلنگ احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور با سرمایه گذاری 524 میلیارد ریال و به منظور تولید سالانه 240 هزار تن انواع خوراک دام و طیور به زمین زده شد.

این طرح از سوی شرکت مشاهیر سازه سویل و با هدف تامین نیاز داخلی کشور احداث می گردد.

زمان پیش بینی شده برای اجرای این پروژه 2 سال بوده که پیش بینی می شود 75 نفر اشتغال پایدار ایجاد کند.

این طرح در راستای ایجاد شهر لجستیک غلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)و توسعه خدمات ارزش افزوده اجرا می شود.

بازدید از سایت نظم آفرینان سهند و امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری بیواتانول از دیگر برنامه های امروز وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر به استان خوزستان است.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه های راه و شهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.