سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده ارتش خبر داد؛

آرایش نظامی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷

رزمایش نیرو‌های پدافند هوایی کشور در شرق، شمال، مرکز و غرب کشور از فردا آعاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی سمنان گفت: مرحله آغازین رزمایش ولایت ۹۷ با استقرار برق آسا و گسترش سریع تجهیزات اجرا شد.

امیر سیاری افزود: رزمایش در وسعت ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق شرق، شمال، مرکز و غرب کشور به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

وی گفت: قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم با عملیات و اقتدار نیرو‌های پدافند هوایی ارتش،هوافضای سپاه پاسداران و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جدیدترین دستاورد‌های بومی را در این رزمایش آزمایش می‌کنند.

به گفته امیر سیاری، این رزمایش شامل مراحل استقرار و گسترش سامانه‌ها در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور و مراحل درگیری و رزم پدافند هوایی در بخش‌های هوا پایه و زمین پایه، کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام و نیز استفاده از ظرفیت جنگ الکترونیک است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این رزمایش با سایر تمرین‌های سال‌های گذشته متفاوت است و موشک‌ها، سامانه‌ها، مهمات و آموزش‌های تئوریکی که در این رزمایش تمرین می‌شود بر اساس تهدیدات روز به روز رسانی شده است.

انتهای پیام/ز

رزمایش نیروهای پدافند هوایی فردا آغاز می شود

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.