سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خبرداد؛

لزوم ارائه راهکارهای اصولی برای صادرات در شرایط تحریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: مهم ترین مشکل در شرایط تحریم، صادرات محصولات است که باید بتوانیم در این زمینه راهکارهای اصولی اتخاذ کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد مقابله با تحریم استان مرکزی در اراک بیان کرد: شروع دور تازه ای از تحریم ها علیه ملت به دلیل سیلی هایی است که استکبار در طول تاریخ از ایران خورده و این بار نیز مانند گذشته ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همکاری و همدلی بین تمامی ارکان جمهوری اسلامی پاسخ مناسبی به دشمنان خواهند داد و ما این برهه تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر می گذاریم.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور معاون اول رئیس جمهور در ستاد اقتصاد مقاومتی، در استان ها کمیته ای تحت عنوان مقابله با تحریم ها به ریاست استاندار باید برگزار و در این کمیته با همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها موارد و مشکلات رصد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی عنوان کرد: مهم ترین مسئله ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد مشکلات و مسائلی است که بر وضعیت معیشتی مردم تاثیرگذار است، باید بتوانیم با وفاق و همدلی این مشکلات را رفع کنیم.

فرخی توضیح داد: اقدامات لازم در این بخش از دو ماه گذشته شروع شده و از تمامی دستگاه ها خواسته شده تا مشکلاتی را که تحریم ها به دنبال دارند شناسایی و احصا کنند که خوشبختانه در این زمینه تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده و امیدواریم بتوانیم در سطح استانی و ملی اقدامات درخوری را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه باید تلاش شود اقدامات انفعالی نباشد، بلکه حالت پیشگیرانه داشته باشد زیرا ما این مسیر را تنها با همدلی پشت سر خواهیم گذاشت. البته در این مسیر سختی های بسیار وجود دارد بنابراین پیشنهاد اولیه ما این است که مقابله با تحریم ها را از دل دستگاه های اجرایی آغاز کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا از بین پیشنهاداتی که در کمیته های این ستاد ارائه می شود بهترین پیشنهاد و راهکار را انتخاب و مورد استفاده قرار دهیم و باید درک مناسبی از شرایط موجود داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

فرخی بیان داشت: مهم ترین مشکلی که در نتیجه تحریم ها ممکن است ایجاد شود مشکل صادرات است که باید بتوانیم در این زمینه نیز راهکار مناسبی را با همکاری و تعامل با دستگاه های مربوطه اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/ب

لزوم ارائه راهکار برای صادرات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.