سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام علی سعیدی شاهرودی

آنچه امروز در صحنه منطقه می‌بینیم شکست مفتضحانه آمریکاست

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: مقاومت ملت، هژمونی و قدرت آمریکا را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در اجتماع باشکوه مردم کرمانشاه با یادآوری خاطرات مهم ۱۳ آبان گفت: تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳ و شهادت دانش‌آموزان و دانش‌جویان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر امام انقلاب دوم لقب گرفته شد که نقطه عطفی در حرکت انقلاب و صیانت از کیان نظام و انقلاب بود.

وی افزود: سه نظریه برای رویارویی با استکبار وحود دارد، نظریه اول تسلیم است و می‌گویند وقتی توان کافی و عِده و عُده شما در برابر استکبار توازن ندارد تسلیم شوید و نظریه دوم هم می‌گوید تعامل داشته باشید و از کنار دشمن عبور کنید و در برابر دشمن قرار نگیرید؛ قطعا این راه هم به تسلیم کشیده می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بیان داشت: سومین راه ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های استکباری جهان اسلام بوده که سیره و سنت پیامبر (ص) است که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده در طول این ۴۰ سال بر آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه دستاورد راه اول ذلت و خفت و خواری است، تصریح کرد: امروز وضعیت رژیم آل سعود را ببینید کهدر ذلت‌بارترین حالت ممکن قرار گرفته است و شخصی مثل ترامپ آن‌ها را تحقیر و توهین می‌کند و اموال مسلمین را به غارت می‌برد، اما کوچکترین حرکتی نمی‌توانند انجام دهند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: می‌دانیم تنها در نیمه دوم قرن بیستم آمریکا به ۲۲ کشور از جمله کره شمالی، لبنان، ویتنام، کوبا، آنگولا و... حمله مستقیم داشته و در ۱۸ کشور دخالت غیرمستقیم داشته و ایران جزو این ۱۷ کشور است که بیشتریت دخالت را داشته است.

وی تصریح کرد: اگر نبود تدبیر رهبران انقلاب و استقامت مردم، امروز ما در صحنه بین‌المللی در ذلت بودیم و ما را از صحنه خارج می‌کردند، ولی امروز به عنوان یک ملت انقلابی و پیشتاز در عرصه مقاومت در دنیا مطرح هستیم.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: ما برای ایستادگی در برابر آمریکا مبانی و استدلال داریم، تضاد ما با آمریکا ماهوی است، شکلی نیست؛ آمریکا با اساس دین مخالف و دنبال سلطه است، ولی ما دنبال حقیقت و ارزش‌ها هستیم و این دو چیز از دو جنس است.

وی با بیان اینکه تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و نه تاکتیکی و سلیقه‌ای افزود: تضاد ما قائم به شخص نیست و هر جناحی بر سر کار بیاید، همان روش را دارد و فرقی بین دموکرات و جمهوری‌خواه نیست.

 

وی افزود: تضاد ما نگرشی و رفتاری است و امروز با دوگانگی رفتاری همچون «شهروند خوب، شهروند بد» و «پلیس بد و پلیس خوب» و «تروریست خوب و تروریست بد» مواجه هستیم؛ اگر مردم یمن قربانی شدند سکوت می‌کنند و اگر یک خبرنگار کشته شود دنیا را پر از تبلیغات می‌کنند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: آنچه امروز در صحنه منطقه می‌بینیم شکست مفتضحانه آمریکاست؛ ملت ایران بدانید که مقاومت شما موثر بوده و توانسته هژمونی آمریکا و قدرت آن‌ها را به چالش بکشاند و بشکند.

 

انتهای پیام/ز

 

تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و نه تاکتیکی و سلیقه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.