سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم استان اردبیل از منابع ارزی کشور افزایش می یابد

استاندار اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از منابع ارزی کشور افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه ای با رئیس کل بانک مرکزی کشور، مسائل و مشکلات تامین مالی طرح های اقتصادی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن تشریح وضعیت صنایع راکد، در دست احداث و فعال موجود در این استان؛ بر ضرورت افزایش میزان اختصاص منابع ارزی مورد نیاز برای خرید تحهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی استان اردبیل تاکید کرد .

بهنام جو اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های انجام شده در استان ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال است که تولیدکنندگان در صف مقدم این برنامه جهادی قرار دارند و انتظار داریم همه مدیران ارشد کشوری از جمله بانک مرکزی نسبت به ارایه خدمات و تسهیلات لازم و متناسب با این برنامه ریزی با استان اردبیل همکاری نمایند.

در این جلسه که معاون ارزی بانک مرکزی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی هم حضور داشتند؛ رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشکر از استاندار اردبیل به خاطر تشریح مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ این استان، به معاون ارزی خود دستور داد تا حداکثر مساعدت لازم را جهت افزایش ارز مورد این واحدها داشته باشند.

وی افزود: افزایش میزان تخصیص ارز به واحدهای تولیدی و صنعتی، تاثیر مستقیم در افزایش تعداد فرصت های شغلی و میزان درآمد عمومی استان اردبیل دارد.

انتهای پیام/ح

ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.