مدیر بازاریابی و ارتباط هوآوی در فنلاند در این باره گفته است: ما مدت زیادی است که در حال بررسی این مسئله هستیم که چرا تعدادی از نمایشگرهای گوشیهای Mate 20 Pro در برخی کشورها سبز میشوند. در فنلاند، آن دسته از مشتریان که گوشی آنها نمایشگر معیوب دارد، بدون پرداخت هیچ هزینهای، گوشی جدید خواهند گرفت.
در نتیجه، به نظر میرسد شعبه فنلاند هوآوی خود را به عنوان مسئول معرفی کرده و اشکال نمایشگرهای این دستگاهها را پذیرفته است. علاوه بر این، یکی از مشتریان Mate 20 Pro در انجمن انگلستان هوآوی پستی را ارسال کرده و طی آن گفته که به یکی از مرکز پشتیبانیهای هوآوی در این کشور مراجعه کرده و درباره این مسئله با آنها صحبت کرده است. کارکنان هوآوی درجواب وی به او گفتهاند که بدون هیچ سؤالی این دستگاه را برای او عوض خواهند کرد. این مشتری همچنین هشدار داده است که اگر دیگر مرکز خدمات هوآوی قصد تعمیر این گوشیها را دارند، نباید گوشی هوشمند را به آنها سپرد و تقاضای تعویض گوشی معیوب با یک گوشی نو را داشته باشند.
امیدوار هستیم که این مشکل به زودی و به صورت رسمی حل شود چرا که بسیاری از مشتریان هوآوی در مواجهه با این مشکل سر در گم شدهاند.
بیشتر بخوانید: هوآوی در بیانیهای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان داد
انتهای پیام/