سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای درمان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت : ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای درمان مددجویان زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت : ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج و همچنین درمان بیماری مددجویان کمیته امداد کرمانشاه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مبلغ هزینه شده، ۱۱ میلیارد ریال آن برای کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی و خدمات ویژه مددجویان شهری و روستایی بوده است.

خدرویسی خاطرنشان کرد: چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال آن نیز برای کمک هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کیمته امداد کرمانشاه در ادامه از پرداخت چهار میلیارد ریال کمک هزینه مسکن به مددجویان تحت حمایت این کمیته در استان طی مهر ماه امسال خبر داد.

وی گفت: پرداختی ودیعه مسکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال و در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

خدرویسی در خصوص میزان اجاره مسکن پرداختی نیز گفت: این مبلغ به طور ماهیانه در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال و در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر نیز بین ۸۰۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان گفت: ۹ هزار و ۲۱۰ خانواده فاقد منزل مسکونی که در منازل استیجاری سکونت دارند تحت حمایت این کمیته هستند.

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج و درمان بیماری مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.