سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد؛

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است/اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است

آیت الله نوری همدانی گفت: سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکا است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ازمراجع تقلیدصبح امروز(شنبه ۱۲ آبان ماه)در دیدار جمعی از طلاب حوزه گفت: آمریکا با بازگرداندن تحریم‌های اوج خباثت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد،ولی مقامات آمریکایی بدانند إن‌شاءالله ملت ایران با صبر و استقامت و اتکا به خدا و نیروی انسانی و جوان و امکانات خود از این مرحله هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر آمریکا منفور ملت ایران خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است،بیان کرد: همه دیدیم هر بار اعتماد به آن‌ها موجب ضرر برای ملت بود. روز سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و نمایش وحدت همه در مقابل ظلم آمریکا است.

وی، وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانست و اضافه کرد: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آن‌ها را باور داشتن و اعتماد می‌کردند بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آن‌ها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم داشته باشند.

وی همچنین خواستار برخورد با مفسدان در هر سطحی بر جلوگیری از فساد شد و با اشاره به اینکه باید نظارت دقیق بر بازار وجود داشته باشد،ادامه داد: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری یعنی تعهد و تخصص باشد تا مردم ببینند که مسئولان متخصص با تعهد دینی و انقلابی مشغول کار هستند و آن وقت است که ملت اعتمادشان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

۱۳ آبان نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.