آیت الله نوری همدانی گفت:خلیج‌فارس از قدیم به این نام بوده باید در مقابل توطئه‌های دشمنان از این نام ارزشمند دفاع کنیم.

دفاع از نام خلیج‌فارس در مقابل توطئه های دشمنانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله  نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید ظهر امروز در دیدار با شفیعی،رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور اظهار کرد: در تأسیس یک نظام ابتدا باید قانون اساسی تنظیم شده و با استفاده از امکانات موجود، پس از تنظیم قانون اساسی، برای پیاده کردن آن اقدام شود.

وی با تأکید بر اهمیت یافتن راه‌حل برای خروج از بحران‌ها، افزود: مهم‌ترین خصلتی که باید در بین مسئولان وجود داشته باشد، روحیه خدمتگزاری بوده و علاج واقعه قبل از وقوع در حل مشکلات مسئله مهمی است که باید موردتوجه متصدیان کشور قرار گیرد.

این مرجع تقلید عنوان کرد: اگر برنامه‌ها را بخواهیم عملی کنیم، باید قدرت مدیریت داشته باشیم و یکی از دلایل وجود انبیاء قدرت مدیریت بالا و همه‌جانبه آن‌ها بوده و خداوند قدرت مدیریت جامع را به پیامبر اکرم (ص) اعطا کرده است.

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی اهمیت روحیه عمل‌گرایی را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: اگر از پس برنامه‌ها عمل وجود داشته باشد، توفیقات بزرگی حاصل می‌شود و قدرت حل نقصان باید در بین مدیران جامعه وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم حراست از نام خلیج‌فارس، ابراز کرد: خلیج‌فارس از قدیم به این نام مطرح بوده و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان به‌صورت آگاهانه بیدار باشیم و از این نام ارزشمند دفاع کنیم.

انتهای پیام/ ش

دیدار رئیس سازمان نقشه‌برداری با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار