سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست نساجی در روز پیروزی قعر جدولی‌ها

مصاف دو تیم نساجی قائمشهر  و پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا این شهر با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در یکی از دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال نساجی قائمشهر مهمان صدرنشین لیگ برتر بود.

نساجی در این بازی با دو تغییر که ورود رحمان جعفری و علی اصغر عاشوری به ترکیب اصلی بود، وارد جنگ با مشهدی‌ها شدند.

دو تیم در نیمه اول بازی با ارائه بازی‌هایی جذاب، موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردند که در پایان این تیم میزبان بود که روی یک حرکت ترکیبی و دیدنی از جناح راست و فرصت طلبی امین قاسمی نژاد به گل برتری رسید تا با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم این بازیکنان نساجی بودند که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و تیم صدرنشین را تحت فشار قرار دادند، اما مهاجمان این تیم گل نزن ظاهر شدند و نتوانستند از موقعیت خود استفاده کنند.

درحالیکه قرمزپوشان نساجی در فکر گل تساوی بودند، روی ضد حمله خطرناک پدیده‌ای ها، گل دوم را در درون دروازه خود دیدند تا آب سردی باشد بر تمام تلاش‌های همه جانبه این تیم.

در ادامه هم در واپسین ثانیه‌های بازی محمد قاسمی نژاد دیگر مازندرانی تیم صدرنشین بود که پیروزی شیرین شاگردان یحیی گلمحمدی را تکمیل کرد تا این تیم با این پیروزی پر گل به استقبال دیدار با آبی‌های تهران برود.

پدیده با این پیروزی ٢٦ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین بلامنازع لیگ باشد و نساجی با این شکست هشت امتیازی ماند تا همچنان در رده چهاردهم جدول برای فرار از پایین جدول چشم انتظار هفته‌های بعدی باشد.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت در این هفته به پیروزی رسیدند تا هم دو خط تیره موجود در جدول پاک شده باشد و هم رقابت در پایین جدول را سخت‌تر کرده باشند.

گفتنی است نفت مسجد سلیمان و سپید رود با پیروزی بدست آمده به ترتیب هفت و شش امتیازی شدند و در رده پانزدهم و شانزدهم جدول جای گرفتند.

انتهای پیام/ م

شکست سنگین نساجی در برابر صدرنشین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.