سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع رئیس فدراسیون وزنه برداری اروپا از اعطای میزبانی به روسیه

آنتونیو اروسو رئیس فدراسیون وزنه برداری اروپا از تصمیم این اتحادیه برای اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۰ به کشور روسیه دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشور روسیه روز ۱۹ اکتبر در حالی به عنوان میزبان مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا انتخاب شد که همان روز تعلیق یک ساله این کشور هم به پایان رسید.

پس از این اتفاق ماکسیم آگپیتوف، رئیس فدراسیون وزنه برداری روسیه، تصمیم گرفت که این مسابقات را پس از نزدیک به ۳۵ سال در شهر مسکو برگزار کند.

او در این رابطه به in side the games گفت: فکر می‌کنم لازم است که به فدراسیون روسیه فرصت بازگرداندن وزنه برداری را با استراتژی‌های نوین سازمانی کاملا جدید ارائه دهیم. این یک فرصت استثنایی برای ما است تا نشان دهیم همه چیز را نسبت به گذشته تغییر داده ایم.

این در حالی است که سال گذشته در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ کشور روسیه به همراه چین، قزاقستان، اوکراین، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مولداوی و ترکیه به دلیل مثبت بودن نمونه دوپینگ ورزشکاران شان در المپیک‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند، اما اکنون محرومیت شان پایان یافته است.

اوایل هفته جاری، تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی IWF، به خبرنگاران گفت: مطمئن است که تمام تلاش‌ها به اندازه کافی برای مبارزه با دوپینگ انجام شده است تا رشته وزنه برداری همچنان در بازی‌های المپیک باقی بماند چرا که ما نیاز داشتیم با انجام این برنامه‌ها به نوعی مسابقات را جذاب‌تر کنیم و در کنار آن هم با پیشبرد گام به گام اهداف به سوی آینده بهتری برای این رشته بیاندیشیم.


بیشتر بخوانید:قهرمان المپیکی ایران در فیجی به مشکل خورد

کفگیر وزنه برداری انگلیس به ته دیگ خورد

سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری: سهراب مرادی قهرمان خواهد شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون جهانی وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.