سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۵ در صدی وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از افزایش ۲۵ در صدی وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی خبرداد.

محمدرضا رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اعلام خبر افزایش ۲۵ در صدی وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی گفت: تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی از ۲۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

رضافرح افزود: در سطح استان مرکزی ۸۴۰ روستا داریم که می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این تسهیلات برخوردار شوندومحدودیتی برای اعطای تسهیلات در زمینه مقاوم‌سازی مسکن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه افزایش تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی یک ضرورت است اضافه کرد: همچنین برای واحد‌هایی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند یک سری تسهیلات بلاعوض تخصیص یافته است.

مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی یکی از نیاز‌های جدی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی یکی از نیاز‌های جدی است که تلاش هر چه بیشتر در این زمینه را می‌طلبد و گامی مهم برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی این میزان تسهیلات پاسخگوی نیاز‌های روستائیان نیست تصریح کرد: از دولت انتظار می‌رود در راستای برطرف کردن مشکلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی تصمیمات جدیدی بگیرد.

رضا فرح اظهار کرد: امسال برای مقاوم سازی ۴ هزار واحد برنامه ریزی شده و تصمیماتی با بانک‌ها در این زمینه اتخاذ کرده ایم و ضمن اینکه تیم‌های بازرسی رعایت فنون مهندسی را نظارت می‌کنند تصمیم بر ارائه امکانات بیشتر است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.