سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

١٣ آبان درسی بزرگ برای جهان اسلام است

امام جمعه بندرعباس گفت: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸، درسی بزرگ و تاریخی ماندگار برای ملت ایران و هم برای همه جهان اسلام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) افزود: در این روز همه ملت بزرگ ایران فهمیدند قدرت ایمان و اراده در مقابل همه طاغوت‌ها پیروز است.

خطیب نمار جمعه بندرعباس گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی و به دنبال آن درماندگی آمریکا، به همه کشور‌های اسلامی نشان دادند که نباید از قدرت استکبار جهانی ترسید و باید با ایمان به خداوند در مقابل ظلم و ستم و توطئه‌ها ایستادگی کرد.

وی همچنین با اشاره به ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی، همه دانش آموزان کشور را میراث دار انقلاب و پرچم داران ارزش‌های والای اسلامی دانست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۸ آبان و روز ملی پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی برای جلوگیری از خسارت و مصونیت کامل جامعه است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: در این زمینه ایجاد آرامش برای تولید کنندگان و به دنبال آن افزایش تولید ملی، خودکفایی و وابسته نبودن به دیگران، استفاده بهتر مردم از داشته‌های خود و شناختن توطئه‌های دشمنان می‌تواند منجبر به اجرای درست سیاست‌های پدافند غیرعامل در کشور شود.

خطیب جمعه بندرعباس در پایان خطبه‌های نماز جمعه از تلاش‌های تعزیرات حکومتی هرمزگان در پیشگیری و برخورد با متخلفان اقتصادی تشکر کرد و از همه مردم خواست با این اداره برای رسیدن به نتایج مطلوب همکاری کنند.

انتهای پیام/ف

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.