سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار میلیاردی در بجنورد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمایند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهم بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتراف کرد، گفت:: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ف

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.