سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت 13آبان ماه؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه

حضرت آیت الله علماء -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه- و بازوند-استاندار کرمانشاه- به مناسبت ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر کردند.  

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   حضرت آیت الله علماء -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و  بازوند-استاندار کرمانشاه- به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر نمودند که متن کامل آن به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
همه ساله روز ۱۳ آبان برای ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است که فریاد ستم ستیزی ملت ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.
 
در این روز که به تعبیر حضرت امام راحل«ره»، انقلاب دوم نامیده شد، فرزندان فرهیخته سرزمین شور و حماسه، توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هیمنه ی این اهریمن جهانی را در افکار عمومی مردم جهان درهم بشکنند و ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند.
 
هم اکنون که حقانیت پیش بینی مقام معظم رهبری از بدعهدی و بی صفتی رژیم غدار حاکم بر آمریکا برای همه روشن گردیده است، بیش از هر زمان دیگری مراد آن پیر فرزانه از «شیطان بزرگ» خواندن این رژیم منحوس بر همگان واضح و مبرهن است.
 
 
بی تردید مردمان ولایت مدار و باغیرت دیار کرمانشاه که مرزداران سربلند کیان مقدس کشور اسلامی بوده و هستند،  امسال نیز همچون سالیان گذشته با حضور فراگیر و گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان، ضمن ابراز انزجار خود از سیاستهای پلشت استکبار جهانی، با آروانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند نمود ان شالله.
 
 
مصطفی علماء
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
 
 
بازوند
 استاندار کرمانشاه

 

انتهای پیام/ز

 


 حضور باشکوه مردم در  ۱۳ آبان 

برچسب ها: برجام ، اقتدار موشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.