سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره نقاشی چهل سال عزت درخت انقلاب در رشت

جشنواره نقاشی "چهل سال عزت درخت انقلاب" ویژه دانش آموزان در رشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: در این جشنواره کاغذهایی با طرح برگ درخت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که آنها می بایست این برگ ها را رنگ آمیزی کنند.

وی افزود: رنگ آمیزی این برگ ها بر اساس رنگ های معین شده است که هر کدام نماینگر یکی از شاخصه های انقلاب است.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: دانش آموزان در این جشنواره با پاسخ به این سوال که کدام شاخصه انقلاب در نظرشان بیشتر به ایران اسلامی عزت داده است، طبق رنگ گزینه مورد نظر برگ موجود در کاغذ را نقاشی کنند.

فتحی پور با بیان اینکه برگه های نقاشی بین مدارس رشت توزیع شده است افزود: دانش آموزان پس از رنگ آمیزی و برش کادر دور برگ، آن را در روز راهپیمایی به درخت موجود در غرفه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان واقع در محل تجمع پایانی راهپیمایی نصب خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری پویش ملی و جشنواره  آدمک سازی و دست سازه راهپیمایی "پنبه دانه" خبر داد و گفت: طی آن دانش آموزان با مفاهیم به دست آورده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در ورزشگاه آزادی، دست سازه و آدمک هایی را آماده کرده و در راهپیمایی به نمایش می گذارند.

فتحی پور تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با ارسال تصاویر مربوط به این دست سازه ها از طریق پیام رسان سروش و یا بله به نام کاربری @panbe_daneh و یا رایانامه panbedaneh13@gmail.com در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/اص

جشنواره نقاشی چهل سال عزت درخت انقلاب برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.