سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشمی: به خدا ما هم ناراحتیم! / صحبت کردن در مورد مشکلات استقلال وظیفه من نیست

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه‌ی این اتفاقاتی که شما از بالا می‌بینید بازیکنان درون زمین هم در حال دیدنش هستند و آن‌ها نیز از این باخت ناراحتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که در بازی امروز تیمش مقابل تیم سایپا در چارچوب رقابت های جام حذفی کاپیتان تیمش بود، بعد از حذف از این رقابت ها در میان هواداران معترض در پاسخ به انتقاد هایشان گفت: همه ی این اتفاقاتی که شما از بالا می بینید بازیکنان درون زمین هم در حال دیدنش هستند. شما فکر می کنید این بازیکنانی که رفتند و برای مصاحبه نیامدند خوشحالند که باختیم؟ به خدا قسم می خورم که آن ها نیز از این اتفاق ناراحتند.

او ادامه داد: من می گویم شرمنده ام، می گویید شرمندگی فایده ندارد و باید درون زمین بازی کنید.حرف نمی زنیم می گویید چرا معذرت خواهی نکردید. 

چشمی در مورد مشکلات تیم استقلال تهران گفت: مشکلات تیم را که نباید من بگوییم، تیم سرمربی دارد، باشگاه مدیرعامل دارد و صحبت کردن در این مورد وظیفه آنها است. 

او گفت: من هم جزو بازیکنان این تیم هستم و در این نتایج به همراه مربی، مدیر و دیگر بازیکنانی که اصلا بازی هم نکردند مقصر هستم.


 بیشتر بخوانید:

اولین گل گرو براى استقلالى‌ها

خطير: بازى مقابل سايپا بسيار حساس است

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر


انتهای پیام/

صحبت های چشمی بعد از کنار رفتن از جام حذفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.