سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:نشان دادیم که در حالی که ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره دیدار را دنبال کردیم، اما می‌توانیم حریف خود را شکست دهیم.

دایی:در همان نیمه اول می توانستیم کار تیم استقلال را تمام کنیم/نشان دادیم 10 نفره نیز می توان پیروز میدان شدعلی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از بازیکنان تیم فوتبال سایپا که شاگردان من هستند، تشکر می کنم و در دیدار امروز برابر تیم فوتبال استقلال تهران به خودم افتخار کردم که با این چنین مردانی کار می کنم. شاهد بودید که بیشتر از 90 دقیقه ما 10 نفره جنگیدیم و بازیکنان تیمم اثبات کردند که در صورتی که در کنار یکدیگر باشند، می توانند چه کار هایی را انجام دهند.از تماشاچی های تیم فوتبال استقلال تهران تشکر می کنم که با تشویق هایشان من را شرمنده کردند و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.

دایی ادامه داد: ما 6 دقیقه ابتدایی دیدار عملکرد خوبی را نداشتیم و توپ و میدان در اختیار تیم فوتبال استقلال تهران بود و پس از این مدت زمان توانستیم تسلط کافی را به روی این دیدار داشته باشیم و در ادامه روی یک اشتباه بچه گانه گل اول وارد دروازه تیممان شد. با این حال با دریافت ضربه پنالتی توانستیم گلی را وارد دروازه استقلال کنیم و متاسفانه پنالتی استقلال ما کارمان را سخت کرد. بازیکنان تیممان با این حال  عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

در همان نیمه اول می توانستیم کار تیم استقلال را تمام کنیم

سرمربی تیم سایپا گفت: در همان نیمه اول می توانستیم با استفاده درست از موقعیت ها کار تیم استقلال تهران را به پایان برسانیم ولی چند موقعیت خوب را از دست داده و نیمه دوم دیدار نیز در حالی که 10 نفره بودیم ، تغییراتی را در کار خود انجام دادیم. شاهد بودید که شوت بازیکنم به تیر دروزاه خورد و نمی دانم آیا این ضربه گل شد و یا نه.

حتی یک فرصت 50 درصدی به استقلال ندادیم

دایی افزود: در طول دیدار حتی یک فرصت 50 درصدی به تیم فوتبال استقلال تهران ندادیم و توانسته بودیم با 10 بازیکن تمام نقاط نفوذ برای تیم فوتبال استقلال تهران را ببندیم. به نظر من موقعیت هایی که ما در این دیدار به دست آوریم بسیار خطرناک تر از تیم فوتبال استقلال تهران بود.

نشان دادیم 10 نفره نیز می توان پیروز میدان شد

دایی ادامه داد: در دیدار امروز بازیکنان تیم سایپا تلاش فراوانی برای پیروزی در دیدار انجام دادند و به گونه ای که منادی ، دروازه بان تیمم توانست 3 پنالتی را دفع کند و سبب پیروزی تیمش شود. ما نشان دادیم که 10 نفره نیز می توان به پیروزی دست یافت و این دومین بار است که در طول یک فصل این چنین کاری را انجام می دهند. آن ها توانستند در زمین بزرگ ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران را شکست دهند چراکه هواداران پرشماری تیم استقلال تهران را یاری می دهند و بی شک شکست این تیم اسان نخواهد بود.

امیدوارم موفقیت بازیکنان تیم فوتبال سایپا تداوم داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا توضیح داد: امیدوارم موفقیت بازیکنانم تداوم داشته باشد و  به خودشان مغرور نشوند. همچنین تلاش خواهیم کرد تا تمرینات خوبی را انجام داده و ریکاوری های خوبی را در دستور کار تیم قرار دهیم تا بتوانیم از لحاظ فوتبالی نیز عملکرد خوبی را داشته باشیم.

دایی نسبت به عملکرد داوری اظهار کرد: کاری به بسیاری از تحلیل ها و گفته ها ندارم و اگر شاهد و نظار گر دیدار بوده باشید ،ما اعتراضی را نسبت به عملکرد داوری نداشتیم چراکه خودم تشخیص داده ام که تیم داوری تصمیم درستی را اتخاذ کرده است. ضربه بازیکن من هم پنالتی و هم اخراج را برای او به دنبال داشت و داور دیدار این تصمیم را به درستی گرفت. متاسفانه اما در چند صحنه که گل اول را دریافت کردیم خطای بازیکن استقلال به روی دشتی ،گرفته نشد و در چند صحنه نیمه دوم دیدار 2 تیم نیز همین اتفاقات از سوی داوری رخ داد.

تیم شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم فوتبال سایپا شایسته این پیروزی بود و  در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال تهران نیز عملکرد بهتری را از خود ارائه کردیم. زمانی که 10 و یا 11 نفره بودیم نیز استقلال موقعیت خوبی را روی دروازه ما نتوانست داشته باشد و این گویای وضعیت خوبمان است.

در جام حذفی نباید ریسک کرد

دایی در پایان افزود: در جام حذفی فرصتی برای ریسک وجود ندارد و به همین دلیل ما از 4 تعویضی که در اختیار تیممان قرار داده شده بود تنها 2 بار بهره بردیم. ما نمی توانیم با ریسک فراوان بازیکنان جوان تیممان را در ورزشگاهی همچون آزادی آن هم برابر تیم استقلال تهران به میدان بفرستیم. همچنین بارها از بازیکنان تیمم پرسیدم که  آیا می توانند ادامه دهند و حضور پر توان آن ها نیز سبب شد تا تعویضی را در طول دیدار نداشته باشم.


بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر

استقلال تهران ۲ (۱) - سایپا ۲ (۳) / شفر دومین جام فصل را از دست داد + حاشیه‌ها و تصاویر

استقلال - سایپا / آبی پوشان پایتخت میزبان شاگردان شهریار، اینبار در جام حذفی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار