سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای اعتبار نامه اعضای هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت:افرادی که انتخاب شدند بی شک منتخبین جامعه مهندسان استان کرمانشاه هستند.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اعتبارنامه اعضای هشتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان طی مراسمی در اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور سالاری معاون عمرانی استانداری،مدیرکل اداره راه و شهرسازی و اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  اهداشد.
 
 مهرداد سالاری در این مراسم ضمن تشکر از توجه و حمایت های  بازوند استاندار کرمانشاه جهت برگزاری هرچه بهتر این انتخابات افزود: این انتخابات یکی از بهترین انتخابات های سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور بود که جادارد از سربازان گمنام امام زمان(عج)،دادگستری ،نیروی انتظامی و هیئت اجرایی انتخابات که تیمی از افراد مقتدر و توانمند را شامل می شد، تشکر و قدر دانی کنم.

وی تاکید داشت:این انتخابات به خوبی هم در مرحله بررسی صلاحیت ها و هم در زمان برگزاری انتخابات  انجام شد .

سالاری در ادامه افزود:تعامل خوبی که میان اداره کل راه و شهرسازی با اعضای هیئت اجرایی انتخابات سبب شد حرف و حدیثهایی چندسال گذشته در خصوص هیئت اجرایی این انتخابات   در این دوره  وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت:افرادی که انتخاب شدند بی شک منتخبین جامعه مهندسان استان هستند امیدوارم هشتمین دوره فعالیت هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فضایی جدید در جامعه مهندسین استان ایجاد کند و در این دوره  مطالبات مهندسین را با هماهنگی واتحادی که دارند به خوبی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ز

انتخابات  سازمان نظام مهندسی سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.