مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در روز پنجشنبه پنجم مهر خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها همزمان با سراسر کشور، خبر داد.

وی گفت : این انتخابات پنجم مهر جاری در استان کرمانشاه برگزار می شود و از مهمترین نقاط تصمیم گیری جمعی خانواده مهندسان ساختمان عضو سازمان است.

وی افزود: بر اساس این انتخاب، سازمان می¬تواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون گرایی و تأمین حقوق شهروندی به نحو مطلوب انجام وظیفه کند.

گفتنی است در این دوره از انتخابات،۳۸ نفر از داوطلبان، احراز صلاحیت شدند. تا برای حضور در رقابت و انتخاب در هیئت مدیره ۱۳ نفره استان، در رشته‌های عمران (۵ نفر)، نقشه برداری (۱ نفر) تأسیسات برقی (۲ نفر)، تأسیسات مکانیکی (۱ نفر)، معماری (۲ نفر)، شهرسازی (۱ نفر) و ترافیک (۱ نفر) رقابت کنند.

خانواده سازمان نظام مهندسی استان در رشته‌های مذکور ۱۲۵۰۰ نفر عضو دارد، از این تعداد ۵۷۰۰ نفر داری پروانه اشتغال به کار می‌باشند .

 

 

انتهای پیام/د

پنجم مهر ماه هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.