سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود

امام جمعه اردستان گفت: وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود تا الگویی برای نسل جوان و آیندگانی که می خواهند از رشادت های آنها بگویند، شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان امروزدر مراسم یادواره شهدای اهل فرهنگ و قلم اظهار داشت: شهادت شهید فهمیده در تاریخ دفاع مقدس جاودانه شد.

وی افزود: بعد از چند سال یکی از سران خارجی سینه سپر می کند و برای محکوم کردن ایران می گوید جوان ها را با زور به جبهه می فرستادند که این از کور باطنی آنها است.

امام جمعه اردستان گفت: چه خوب است که زندگینامه شهدای ۱۳ و ۱۴ ساله ها را در قالب کتابی چاپ کنند تا ببینند چه استقامت هایی داشته اند و شهید فهمیده یکی از آنها است.

وی تاکید کرد: وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود تا الگویی برای نسل جوان و آیندگانی که می خواهند از رشادت های آنها بگویند، شود.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: امروز یادواره ۱۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی را گرامی میداریم که برای شهرمان برکت دارد.

عیسی شفیعی در ادامه مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دانش آموز اعلام کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اردستان هر سال هرچه پربارتر برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: اردستان بیش از ۱۰۰ دانش آموز و فرهنگی شهید دارد که ۸۳ نفر از این شهدا دانش آموزان جوان و نوجوان هستند.

 

انتهای پیام/م

مراسم یادواره شهدای اهل فرهنگ و قلم در اردستان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.