سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد پیش فروش هوآوی در غرب اروپا با Mate 20 Pro شکست

هوآوی گوشی Mate 20 Pro را اواسط اکتبر معرفی کرد و میزان پیش‌فروش دستگاه‌های هوآوی در غرب اروپا با آن شکسته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی روز 16 اکتبر در شهر لندن گوشی‌های پرچمدار خود را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. هوآوی به تازگی اعلام کرده که پرچمدار حرفه‌ای این شرکت یعنی Mate 20 Pro برای این ساخته شده تا پرفروشترین گوشی چینی‌ها در غرب اروپا باشد و میزان پیش فروش این گوشی هم این نکته را ثابت می‌کند.

طی 10 روز اول دوره پیش فروش هوآوی، برای خرید Mate 20 Pro به میزان 40 درصد بیشتر نسبت به P20 Pro در سایت هوآوی ثبت نام شد. P20 Pro در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد. Mate 20 Pro حالا برای هوآوی تبدیل به دستگاهی شده که از این کمپانی در غرب اروپا سفارش داده شده است.

والتر جی، رئیس گروه تجاری هوآوی در غرب اروپا گفته است که ترکیب تکنولوژی‌های نوآورانه در Mate 20 Pro این گوشی را برای مقاومت در برابر آن سخت کرده و مردم سراسر اروپا در حال حاضر تکنولوژی هوآوی را برای زندگی روزمره خود انتخاب می‌کنند. این گوشی توسط منتقدان حوزه فناوری مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و کسانی که به هوآوی اعتماد کرده‌اند و گوشی‌های این شرکت چینی را انتخاب کرده‌اند، به زودی گوشی‌های خود را در دستان خود خواهند دید.

گفتنی است، هوآوی Mate 20 Pro از تاریخ اول نوامبر در بازارهای جهان عرضه شده و برای تک تک مشتریان در نقاط مختلف اروپا ارسال شده است.


بیشتر بخوانید: هوآوی Mate 20 Pro یک مدل ارزان دارد


انتهای پیام/

Mate 20 Pro رکورد فروش هوآوی در غرب اروپا را شکست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.