سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی:

هیچ چیز مانند غفلت نمی‌تواند به ما آسیب بزند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تنها آسیب و آفت جدی که ممکن است خطر به بار بیاورد مسئله غفلت بوده، تاکنون هر جا مشکلی برایمان پیش آمده از جانب غفلت خودمان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه  خراسان رضوی، در مراسم دیداربا مدافعین حریم مطهر رضوی در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تنها آسیب و آفت جدی که ممکن است خطر به بار بیاورد مسئله غفلت است.
 
وی افزود: تصور اینکه خبری نیست و اوضاع امن و امان است از زیان‌های مسئله حفاظت است، هیچ چیز مانند غفلت نمی‌تواند به ما آسیب بزند تا اکنون هم هر جا مشکلی برایمان پیش آمده از جانب غفلت خودمان بوده است.

علم الهدی با بیان اینکه امنیت و معنویت در حریم رضوی نماد صلابت نظام اسلامی است افزود: خداوند به شما توفیق و اجر اخروی و دنیوی بدهد تا این امنیت حرم مطهر که در حقیقت نشانی از صلابت و قدرت نظام است در دست دارید و اگر خدای نکرده امنیت حرم خدشه‌دار شود، صلابت نظام سقوط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: در حرکت‌های انتظامی، دفاع شما تنها از حرم نیست بلکه دفاع از دین، شخصیت معنوی، ارزش امام رضا (ع) نیز هست شما باید نسبت به معنویت ولایت و حریم قدس رضوی حساس و مراقب قداست حرم و امام رضا (ع) نیز باشید.

وی با بیان جایگاه والای خادمان درگاه مقدس امام هشتم (ع) افزود: شما برادران و خواهران این سعادت را داشتید تا این موقعیت افتخارآمیز نصیب و روزی شما شده است، آن همه نه یک خادم معمولی بلکه خادم دفاعی و امنیتی که در عرصه خدمتگزاری امام هشتم (ع) از ویژگی و برجستگی خاصی برخوردار است و این منصب را به شما دادند.

علم الهدی گفت: خادمی هر کس دو شرط دارد؛ شرط اول آنکه، آن کار خاصی که از او برمی‌آید را انجام دهد و در راه امام رضا (ع) به کار بگیرد و شرط دوم، اخلاص در خدمت امام هشتم (ع) است و خادمی حضرت را صرفا با عشق امام رضا (ع) قبول کند؛ شما به عنوان خادم دفاعی و امنیتی باید منتهای دقت، فداکاری، قدرت و استعداد خود به همراه اخلاص در این عرصه نشان بدهید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه گفت: شما خادمین حرم نیز جزو تبار اهل بیت (ع) و دستگاه امام هشتم (ع) هستید و این افتخار بسیار بزرگ و ارزشمند، نصیب شما برادران و خواهران شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

امنیت و معنویت در حریم رضوی نماد صلابت نظام اسلامی

برچسب ها: خادم ، مدافعین حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.