سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت و آماده سازی ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی لرستان

فرماندار شهرستان دلفان گفت: در سطح شهرستان حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه ارتباطی روستایی وجود دارد که تا سال ۹۴ حدود ۴۰۰ کیلومتر از آن آسفالته و مابقی خاکی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جعفر طولابی،فرماندار شهرستان دلفان گفت: در سطح شهرستان حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه ارتباطی روستایی وجود دارد که تا سال ۹۴ حدود ۴۰۰ کیلومتر از آن آسفالته و مابقی خاکی بود.

جعفر طولابی افزود: این آمار اکنون در راه‌های آسفالته روستایی به بیش از ۶۸۰ کیلومتر افزایش یافته و سطح بهره مندی جمعیت روستایی از ۶۵ درصد به ۸۵ درصد افزایش یافته است.
طولابی اظهار داشت: با انجام و اتمام کلیه مراحل آماده سازی و زیرسازی، حدود ۷۰ کیلومتر دیگر از مجموع راه‌های روستایی شهرستان نیز آماده آسفالت شده که برای تعدادی از این محور‌ها پیمانکار نیز انتخاب شده که می‌بایست بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری یا حداکثر تا پایان نیمه نخست سال آینده آسفالت شوند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، در بحث راه‌های خاکی باقی مانده نیز کار‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی در بحث ابنیه سازی، زیرسازی وآماده سازی در دست اقدام می‌باشد که امیدواریم با انجام این فعالیت ها، سطح دسترسی به راه‌های ارتباطی در بین جمعیت روستایی شهرستان به تا حد قابل قبولی ارتقاء یابد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

۲۷۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و آماده سازی شده است

برچسب ها: فرمانداری ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.