سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش:

طرح مردم‌یاری ارتش به مدت یک هفته در مناطق محروم آق قلا اجرا می‌شود

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح مردمیاری ارتش، به مدت یک هفته و در قالب بیمارستان صحرایی در مناطق محروم آق قلا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخش انبارالوم این شهرستان گفت: ۱۱ مرحله از طرح مردم‌یاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش دستورالعمل اجرای طرح‌های مردم‌یاری را در برنامه خود قرار داد که تا پایان امسال این طرح در ۱۵ نقطه کشور اجرا می‌شود.

امیر شهنام بابلی درباره طرح مردم‌یاری ارتش در مناطق محروم شهرستان آق‌قلا گفت: این طرح به‌ مدت یک هفته و در قالب بیمارستان صحرایی در این منطقه اجرا می‌شود.

وی گفت: انواع خدمات پزشکی تخصصی از جمله چشم‌پزشکی، دندان‌پزشکی، جراحی و تأمین داروی مورد نیاز بیماران انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین یک‌هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی هم بین دانش‌آموزان این منطقه توزیع خواهد شد.

وی گفت: این طرح در کوییک کرمانشاه، الموت قزوین، بابامنیر شیراز و ۲ بیمارستان صحرایی در چذابه و مهران در حال اجرا است.
امیر شهنام بابلی افزود: همان‌گونه که ارتش جمهوری اسلامی کنار سایر نیرو‌های مسلح و مردمی در دوران دفاع مقدس توانست از خاک کشور دفاع کند، امروز هم در میدان کمک به محرومان نیز در خط مقدم قرار دارد.

انتهای پیام/م
 

اجرای طرح مردم یاری  ارتش در آق قلا

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.