سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام واحدهای صنعتی و معدنی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید سال ۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: فرآیند ثبت نام واحدهای صنعتی و معدنی برای دریافت تسهیلات، الکترونیکی است و متقاضیان باید درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: برای حمایت از تولید کالای داخلی و رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی، تسهیلات به واحدهای مشمول طرح، پرداخت می شود.

وی افزود: تأمین تسهیلات مورد نیاز طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد، تأمین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی و تأمین مالی طرح های بازسازی و نوسازی در اولویت این بسته رونق تولید قرار دارد .

مروجی فرد تصریح کرد: فرآیند ثبت نام، الکترونیکی است و متقاضیان باید درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت : درخواست های ثبت شده به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و پس از تکمیل مدارک به بانک های عامل ارجاع می شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 133 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای متقاضی پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از همکاری بانک ها، تصریح کرد: فعالسازی صنایع موجود و راه اندازی کارخانجات جدید در حوزه های صنعتی و معدنی گره گشای بسیاری از مشکلات از جمله اشتغال در منطقه می باشد و انجام این مهم همت همه مسئولین و بویژه بانک ها را می طلبد تا با اجرای این طرح بتوان گامی در جهت رشد صنعتی جنوب کرمان برداشت.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.