سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۲۶ بنای غیرمجاز در فریدونکنار

۲۶ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی فریدونکنار تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار گفت: برای جلوگیری و توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ فقره احکام تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان فریدونکنار اجرا شد.

وی افزود: این احکام در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و در قالب ۲۳ مورد یک مورد اجرای حکم قطعی و دو مورد به صورت داوطلبانه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار گفت: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تن‌ها به ایجاد ساختمان و دیوارکشی محدود نشده و هرگونه تغییری که کاربری کشاورزی اراضی را دچار مخاطره کند جهاد کشاورزی با آن برخورد می‌کند.

وی افزود: بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر تخریب بنا‌های احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

هادی زاده گفت: گشت‌های حفاظت اراضی کشاورزی با گشت زنی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و دریافت گزارش توسط سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییر کاربری با تخریب بنا برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ م

ساخت و ساز‌های غیرمجاز فریدونکنار زیر دره بین جهاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.