سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی آذربایجان شرقی در عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر از برگزاری پنجمین جشنواره هنر‌های تجسمی آذربایجان شرقی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جبارپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی با موضوع اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایرانی و اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، نماز و نیایش، حجاب و عفاف و مناطق گردشگری عجب شیر به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: هنرمندان و علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند حداکثر با دو اثر در یکی از موضوعات جشنواره شرکت کنند.

جبارپور در خصوص تقویم برگزاری جشنواره گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره دهم دی ماه سالجاری برگزار می‌شود و آثار منتخب برای بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی از هفتم تا سیزدهم دی ماه برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را تا ٢٥ آذر ماه و مطابق با شرایط و مقررات جشنواره به آدرس عجب شیر، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر، انجمن هنر‌های تجسمی ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر با اعلام اینکه این جشنواره در دو بخش نقاشی و خوشنویسی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق خواهد بود.

وی به بخش جانبی نمایشگاه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این بخش با محوریت هنر‌های سنتی اعم از قلم زنی، حکاکی، نقاشی روی سفال و مینا کاری برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره هنر‌های تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر و انجمن هنر‌های تسجمی این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان عجب شیر میزبان برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی آذربایجان شرقی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.