سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راهداری مهرستان:

۴۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان مهرستان احداث می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان گفت: حدود ۴۵ کیلومتر راه نیمه تمام در حوزه روستایی این شهرستان به زودی احداث می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ احمد بارکزهی رئیس اداره راهداری مهرستان گفت: حدود ۴۵ کیلومتر راه نیمه تمام در حوزه روستایی شهرستان مهرستان طبق تفاهم نامه با اداره راه و شهرسازی شهرستان به زودی احداث می‌شود.

وی افزود: عملیات آسفالت محور «پیرآباد – کریم آباد» نیز طبق تفاهم نامه‌ای که با راه و شهرسازی انجام شده تنها پخش آسفالت آن با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان است که به طول ۴ کیلومتر در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ کلاه ایمنی بین موتور سیکلت سواران در محور روستایی «مولتان» و «کهن ملا» از توابع شهرستان مهرستان توزیع شده است، ادامه داد: در واقع توزیع این کلاه‌های ایمنی در بین مردم نوعی فرهنگ سازی برای ارتقاء سلامت عمومی است.

بارکزهی گفت: اجرای طرح ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه در محور روستا‌های «گوری»، «گدامدر» و روستای «هیزآباد بالا» از دیگر برنامه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان است.

انتهای پیام/پ

وضعیت راه‌های سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.