سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پر و بال مرغدار سروستانی که موجب مسموم کردن پرندگان شکاری شد، ریخت

مرغدار سروستانی که احتمال می‌رود موجب مسمومیت پرندگان شکاری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس اظهار کرد: یکی از مرغداران شهرستان سروستان که احتمال می‌رود مرغ‌های آلوده و مسموم را به صورت غیر اصولی اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان ریخته و این مرغ‌ها موجب مسموم شدن و مرگ پرندگان شکاری شده اند، بازداشت شد.


بیشتر بخوانید: مرگ ۲۸ عقاب صحرایی مسموم در سروستان 


وی تصریح کرد: با شکایت محیط زیست در این خصوص، پرونده قضایی تشکیل شده و فرد مورد نظر اکنون در بازداشت است و تحقیقات اولیه از او آغاز شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه منتظر نظر رسمی و کارشناسی دامپزشکی استان درباره نوع سم و علت مسمومیت پرندگان شکاری هستیم، ادامه داد: این موضوع باید روشن شود که آیا مرغ‌ها ابتدا مسموم بوده اند یا بعدا توسط افراد دیگری به سم آغشته شده اند.

محمودی افزود: واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست در حال پیگیری این موضوع است و با نظر کارشناسی دامپزشکی و توضیحات فردی که دستگیر شده است، روند قانونی پرونده طی می شود.

 گفتنی است، دیروز سه شنبه هشتم آبان ماه، در یک فاجعه زیست محیطی حدود ۲۸ بهله پرنده شکاری به علت خوردن لاشه مرغ‌های فاسد که در حاشیه جاده سروستان به طرف تنگه غنیمی تخلیه شده بود، تلف شدند.

انتهای پیام/ن

مرگ ۲۸ پرنده شکاری در فارس

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شیرین قایممقامی
۲۰:۲۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
خیلی زود راهی پیدا می کنه که آزاد شه!