سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی جدید مس شهربابک به زودی معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک از استعفای رسول بامروت سرمربی این تیم خبر داد و گفت: سرمربی جدید تیم مس به زودی معرفی می‌شود.

علی هاشميان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: رسول بامروت سرمربی تيم مس شهربابک چند روز قبل به صورت كتبی استعفای خود را تقديم هيئت مديره باشگاه كرد که با اين استعفا موافقت شد.

وی ضمن تشكر و قدردانی از زحمات بامروت برای باشگاه و تيم فوتبال مس شهربابک و با بيان اينكه مس شهربابک هميشه خانه بامروت خواهد بود، افزود: هدف تيم ما در اولين فصل حضور در ليگ دسته دوم فوتبال كشور قرار گرفتن در ميانه های جدول است و بدون شك اين امر در پايان فصل محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی جدید تیم مس بومی نیست، تصریح کرد: برای اينكه زمان را از دست ندهيم به سرعت گزينه های مختلف را در هيئت مديره مورد بررسی قرار داديم و در نهايت ظرف يكي دو روز آينده سرمربی جديد را معرفی می کنیم.

رسول بامروت سرمربی مستعفی تیم مس نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: عواملی دست به دست هم داد و باعث شد من استعفای خود را قبل از بازی با خیبر خرم آباد به مدیریت باشگاه تقدیم کنم.

وی ضمن تشکر از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مس به خاطر الطاف و کمک هایشان افزود: از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، مردم خوب، هواداران و به ویژه جامعه ورزش شهرستان شهربابک عذرخواهی می کنم که علی رغم تلاش هایی که داشتیم نتوانستیم نتیجه مناسب و دلخواه را کسب کنیم.

انتهای پیام/ب

سرمربی مس شهربابک استعفا داد

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.