سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با کمک دانشگاه خراسان رضوی:

احداث مرکز جامع سلامت سرپل ذهاب

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز جامع سلامت شماره دو سرپل ذهاب با معماری خاص و زیبا توسط گروه دوستداران سلامت دانشگاه خراسان رضوی در دست ساخت است.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز جامع سلامت شماره دو سرپل ذهاب با معماری خاص و زیبا توسط گروه دوستداران سلامت دانشگاه خراسان رضوی با متراژ ۸۰۰ متر مربع هم اکنون در دست ساخت است .

وی در بازدید از  بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به همراه  تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی  گفت: بيمارستان شهدای سرپل ذهاب در زمينی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با زير بنای ۶۳۰۰ متر مربع در سال ۸۷ به بهره برداری رسید و پس از ۹ سال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه در زلزله آبان ماه ۹۶ این شهرستان آسیب جدی دید.
 
وی ادامه داد: پس از آسیب دیدن این بیمارستان در زلزله سال گذشته ، بیمارستان بانگر که در مدت ۱۲ روز آماده سازی و در ۱۵ آذر ماه افتتاح شد ؛ هم اکنون قریب یک سال است که به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده این شهرستان می پردازد

 مرادی در  بازدید از پروژه بازسازی و مقاوم سازی مرکز خدمات جامع سلامت ازگله گفت: روند اجرای پروژه خانه بهداشت روستای آبدالان میرکی که توسط مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در دست احداث است.

 

انتهای  پیام/ز


 اجرای پروژه خانه بهداشت روستای آبدالان میرکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.