سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ۳۳ عنوان کتاب در فسا

۳۳ عنوان کتاب جدید در شهرستان فسا رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارم آبان که سرآغاز هفته کتاب و کتابخوانی است، با برپایی پنج برنامه مستقل از ۳۳ عنوان کتاب جدید در این شهرستان رونمایی می‌شود.

وی افزود: برخی از این کتاب‌ها شامل، هفت کتاب جدید اثر آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، ۱۰ کتاب در حوزه کودک و همچنین ۱۳ کتاب اثر عبدالرضا جمالی است.

فیروزی ادامه داد: همچنین برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شهروندان فسایی می‌توانند روز بیست و چهارم آبان ۹۷ که نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی است به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضو شوند.

وی اظهار کرد: افزون بر این با هدف پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۳۰ برنامه مختلف فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

فیروزی گفت: افتتاح کتابخانه عمومی روستای جلیان بخش نوبندگان، بازدید بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در قالب ۷۰ گروه از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و آشنایی آن‌ها با فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

رونمایی از کتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.