سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۸۳ درصدی تسهیلات اشتغالزایی در ثلاث باباجانی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات روستایی و عشایری مبلغ ۸۷ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در شهرستان ثلاث باباجانی اختصاص یافت.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات روستایی و عشایری مبلغ ۸۷ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در شهرستان ثلاث باباجانی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با تلاش فرماندار و مسئولین شهرستانی و بانک های عامل ۸۳ درصد مبلغ اختصاصی به مبلغ ۷۲ میلیارد ریال و پیش بینی  ۱۳۵  فرصت شغلی جذب شده است.

صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی  ضمن تأکید بر روند اجرایی پروژه های اشتغالزا از کلیه دستگاههای اجرایی به خصوص بانکهای عامل خواست نهایت همکاری را با متقاضیان طرح ها و پروژه های اشتغال داشته باشد و در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهایت همکاری و تسریع در روند کار را داشته باشند.
 
 فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی  گفت: مشکلات پیش روی متقاضیان دریافت اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری و اعتبارات ویژه مناطق زلزله با حضور آنها  با حضور مدیرکل  کار و تعاون اجتماعی  استان کرمانشاه  بررسی شد.


انتهای پیام/ز


پیش بینی  ۱۳۵  فرصت شغلی  در ثلاث باباجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.