سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نوجوانان بسیجی، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته/ تغییر اولویت بسیج در جذب دانش آموزان

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی گفت: امسال جذب دانش آموزان متوسطه اول، اولویت تشکل بسیج بوده است.

عطاپور معاون فرهنگی بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: هر ساله 8 آبان ماه به مناسبت شهادت شهید فهمیده هفته بسیج آغاز می‌شود و سلسله برنامه‌هایی را برای این هفته در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی با محوریت اردوهای استکبار ستیزی،‌ هیئت‌های عزاداری،‌ تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، نشست‌های بصیرتی به کمک دانش آموزان یاوران ولایت و دیدار با خانواده شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی جزء برنامه‌ها است.

عطا‌پور با اشاره به اینکه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور یکی از دانش آموزان بسیجی خواهد بود،‌گفت:  این موضوع نشان از اهمیت به دانش آموزان بسیجی دارد تا با رویکرد فرهنگی و اسلامی برنامه‌هایی را پیش ببرند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی درباره اولویت‌های امسال این سازمان برای دانش آموزان به منظور عضویت در این تشکل دانش آموزی اظهار کرد: اولویت امسال در جذب دانش آموزان تغییر کرد و بر خلاف سال‌های قبل که صرفا دانش آموزان متوسطه دوم را مورد توجه قرار می‌دادیم امسال دانش آموزان متوسطه اول مورد توجه قرار گرفتند و فضای تربیتی این مقطع تحصیلی را برای ورود به تشکل بسیج مناسب دانستیم.

وی ادامه داد: در طرحی به نام شهید بهنام محمدی دانش آموزان متوسطه اول جمعیت هدف در نظر گرفته شدند و برنامه‌هایی متعدد مانند کلاس‌های قرآن،‌ برگزاری مراسم برای یوم‌الله‌هایی همچون هفته دفاع مقدس، دهه فجر مورد توجه است.

عطاپور با بیان اینکه این طرح مربی محور است تصریح کرد: 3 هزار مربی برای طرح شهید بهنام محمدی تحت آموزش قرار گرفتند و کارها و برنامه‌ریزی‌‌ها برای پیشبرد این طرح از نیمه اول آبان آغاز شده است.

انتهای پیام/

برنامه‌های ویژه هفته بسیج دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.