سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هماهنگی مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم در کرمانشاه

نشست هماهنگی مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم که با هدف بررسی عملکرد و فعالیت‌های پیش روی آموزش متوسطه، در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رضا بسامی معاون آموزش متوسطه استان کرمانشاه در نشست هماهنگی مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم که با هدف بررسی عملکرد و فعالیت‌های پیش روی آموزش متوسطه، در سالن جلسات اداری ناحیه ۲ برگزار شد، گفت : مدیران حرفه‌ای، هدایت‌گر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی هستند و دانش، تخصص، بروز بودن و توجه به سرفصل‌های اخلاقی و ارزشی مدیریتی، از خصوصیات مدیران مدارس استان به‌ویژه دوره‌ی متوسطه است.

وی گفت : مدیران زیرک و چیره‌دست آموزش و پرورش استان، در تاثیرگذاری معلمان زحمت‌کش و تربیت دانش‌آموزان، نقش مهمی دارند و با تفکر مثبت، صادقانه و پرتلاش و بدون توقع در راه هدایت و راهبری مدرسه تلاش می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان از اعمال ما الگو می‌گیرند و ما با ارتباط قوی بین معلمان و دانش‌آموزان باعث پیشبرد دقیق و هدفمند اهداف آموزشی می‌شویم و به دانش‌آموزان شور و نشاط و به معلمان انگیزه می‌دهیم.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در عصر جدید، موقعیت ایجاب می‌کند که مدیران ما با بهره‌گیری از مدل‌های جدید و مورد قبول مدیریتی و با استفاده از خلاقیت‌های خود، در پیشبرد اهداف کلان سند تحول بنیادین، در آموزش و تربیت نسل امیدوار انقلاب کوشش کنند.

 

 

انتهای پیام/د

مدیران حرفه‌ای، هدایت‌گر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.