سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی: هدفم افتخار آفرینی برای تکواندو ایران است

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین گفت: با این هدف به ایران برگشتم که برای کشورم افتخار آفرینی کنم و هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم ملی به کار بگیرم.

سینا بهرامی تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: کم سن و سال بودم که برای ادامه ورزش حرفه‌ای ام به کشور جمهوری آذربایجان رفتم و فکر می‌کردم این می‌تواند فرصت خوبی برای پیشرفت من باشد، اما بعد از گذشت ۲ سال دلم برای کشورم تنگ شد و به این نتیجه رسیدم که در ایران بهتر می‌توانستم در تکواندو موفق باشم و به همین دلیل برگشتم.

او ادامه داد: با این هدف به ایران برگشتم که برای تکواندو کشورم افتخار آفرینی کنم و هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم ملی به کار بگیرم. خوشبختانه پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و سایر مسئولان با روی باز از من استقبال کردند و با حمایتی که داشتند توانستم بار دیگر برای تکواندو ایران مبارزه کنم.

بهرامی در مورد مبارزه با میرهاشم حسینی در هفته سوم لیگ برتر تکواندو گفت: برای این مبارزه برنامه ریزی کرده بودم و کنار کادر فنی بار‌ها بازی میرهاشم را مورد ارزیابی و آنالیز قرار داده بودیم و خوشحالم که توانستم برابر یکی از بهترین ملی پوش‌های تکواندو ایران مبارزه کنم و پیروز شوم.

او درباره بحث داوری این دیدار عنوان کرد: کلاه‌های ما در لیگ به صورت الکترونیکی امتیاز را ثبت نمی‌کند و داوران به صورت دستی به ضربات امتیاز می‌دهند و این موضوع ممکن است گاهی امر داوری را با اشتباه همراه کند. من در مورد بحث داوری دیدار خودم نظر نمی‌دهم و می‌توانم بگویم در بازی برابر حسینی شرایط پایاپای بود.

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین درباره حضور فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو گفت: هر تکواندوکاری در لیگ تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و بتواند توجه کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند. حضورعسگری باعث می‌شود که ما امیدوار باشیم که عملکرد و نحوه مبارزات مان دیده می‌شود و برای رسیدن به تیم ملی تلاش کنیم.

او درباره حضورش در تیم شهرداری ورامین بیان کرد: سال گذشته در لیگ برتر برای تیم یاسین پیشرو به روی شیاپ چانگ رفتم و هر ۱۴ مبارزه ام را با پیروزی پشت سر گذاشتم و با توجه به عملکردی که داشتم و صحبتی که مسئولان تیم شهرداری با من انجام دادند تصمیم گرفتم در این فصل با تیم شهرداری همکاری کنم.

بهرامی در پایان گفت: تیم شهرداری ورامین متکی به یک تکواندوکار نیست و تمام ورزشکاران ما در شرایط ایده آل قرار دارند و تیم ما برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شود و اگر بنا به تصمیم کادر فنی در این رقات‌ها همراه تیم باشم تمام تلاشم را می‌کنم به بهترین شکل و کسب مدال پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.


بیشتر بخوانید: اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به عملکرد داوران لیگ برتر

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد

مهدوی: ایجاد التهاب به نفع تکواندو نیست/انتظار نادیده گرفتن قوانین از سوی تکواندوکاران بی مورد است

امیدی: داوران در لیگ تکواندو به سود هیچ تیم خاصی سوت نمی‌زند


انتهای پیام/

اظهارات بهرامی درباره لیگ برتر تکواندو و تیم شهرداری ورامین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.