سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ باند سرقت در لرستان منهدم شد

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به انهدام ۳ باند سرقت و دستگیری ۹ سارق گفت: ۱۷ دستگاه خودرو سواری و ۴۰۰ قطعه لوازم و محتویات خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛سردار محمدمهدیان نسب  فرمانده انتظامی لرستان از انهدام سه باند سارق در استان خبر داد و اظهار داشت: ۹ سارق خودرو و قطعات آن در قالب سه باند سرقت در استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان افزود: این سه باند حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد منهدم و سارقان به ۵۸ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، لوازم و محتویات توسط سارقان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام چهار ماه کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت و گشت‌های محسوس و نامحسوس چهار سارق را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری در خرم‌آباد دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۵۸ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در خرم‌آباد و سطح استان با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کردند و در عملیاتی غافلگیرانه دیگر همدستان آنان نیز دستگیر و ۱۷ دستگاه خودرو سواری و ۴۰۰ قطعه لوازم و محتویات خودرو سرقتی کشف شد و ۹ اعضای این سه باند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

انهدام ۳ باند سرقت در لرستان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.