سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزاداری اربعین حسینی در امامزاده های اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری عزاداری اربعین حسینی در تمام امامزاده های مطرح استان اصفهان و شهرستان ها به صورت ویژه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت : عزاداری اربعین حسینی در تمام امامزاده های مطرح استان اصفهان و شهرستان ها به صورت ویژه برگزار خواهد شد و کاروان ها و دسته های تعزیه نیز برای روز اربعین مراسمی در سطح شهرهای مختلف خواهند داشت.

وی ادامه داد : در امامزاده هلال شهرستان آران و بیدگل ، مشهد اردهال شهرستان کاشان ، امامزاده سید محمد شهرستان خمینی شهر ، امامزاده داوود در شهرستان خور و امامزاده زینبه استان اصفهان مراسم روز اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ویژه ای در امامزاده جعفر در نظر گرفته شده است ، گفت : از ۸ صبح تا غروب آفتاب برنامه تعزیه خوانی در امامزاده جعفر اجرا می شود و نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ، آیت الله طباطبایی نژاد اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی افزود : در ادامه این برنامه ها حضور هیئت های مختلف و پذیرایی از آنها را در برنامه ها خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در امامزاده عبدالله خویا تجمع هیئت های شرق استان برگزار می شود ، گفت :‌ با هماهنگی سازمان ها کاروان های عزاداری به سمت میدان امام علی(ع) حرکت می کنند اما در اداره کل اوقاف کاروان ها به سمت امامزاده جعفر و امامزاده عبدالله خویا در شرق اصفهان خواهند آمد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه ماه صفر و اربعین حسینی برای تبلیغات اسلامی مناسب است ، اضافه کرد : در این ماه می توان با ارائه برنامه های متنوع جوانان را به سمت عزاداری ها جذب کرد و این سنت دیرینه را ترویج داد.

انتهای پیام/م

امامزاده های اصفهان میزبان کاروان های عزاداری در اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.